Almi öppnade nytt kontor i Norrköping
Koncernchef Anders Fagerdahl talade under invigningen, till vänster står Mikael Fällman, tillträdande VD Almi Östra Mellansverige AB.
Den 15 oktober invigde Almi sitt 41:a kontor, beläget på DoSpace i Norrköping. Syftet med etableringen var att komma närmare företagen i regionen och skapa bättre förutsättningar för tillväxt och utveckling.
– Att öppna ett kontor i Norrköping var ett viktigt steg för att komma närmare våra kunder. Genom att finnas där företagen verkar kunde vi erbjuda bättre stöd för deras utveckling och tillväxt, sade Mikael Fällman, tillträdande vd för Almi Östra Mellansverige AB.
– Vi välkomnade Almi till DoSpace Innerstan. Deras närvaro bidrog till att stärka Norrköpings ekosystem för entreprenörer och kompletterade den miljö som våra medlemmar är med och utvecklar, sade Niclas Söör, vd för DoSpace.
Vid invigningen höll Almis koncernchef Anders Fagerdahl ett tal, följt av ett mingel med kaffe och tårta. Evenemanget gav deltagarna möjlighet att nätverka och uppmärksamma öppningen av det nya kontoret i Norrköping.